neděle 19. srpna 2012

Fotím, fotíš, fotíme

Tenhle blog byl vždycky zaměřený spíš na pseudo-literární výtvory a napůl zašifrované deníčkové zápisy. Ale protože jsem za maturitu dostala vlastní foťák a ten samozřejmě nemůže ležet nepoužívaný ve skříni, nemuselo by to ani trvat dlouho a charakter tohoto blogu by se změřil spíš na fotograficky dokumentační. A to bych nerada.
Proto jsem se rozhodla rozdvojit - alespoň na té internetové rovině - a založit si druhý blog, kam budu sypat své více či méně povedené fotografie. Tady se sice nejspíš také občas něco objeví, ale jen doplňkově.
A teď pro vás asi ta nejpodstatnější informace - tedy pokud byste se rozhodli mé nové stránky poctít svou návštěvou - a to sice adresu, kam se ta moje druhá, fotografická polovina odsud odstěhovala:


Pokud tam zavítáte, budu moc ráda. Nejsem sice žádná fotografka - a asi se jí asi nikdy nestanu - ale třeba někoho z vás mé fotky potěší.

Chvilku potrvá, než se nový blog rozběhne, a proto, abych vás nalákala (nebo vlastně možná odradila), tu pro vás mám malou ochutnávku ze záběrů, které jsem pořídila na dovolené...










2 komentáře:

  1. Tohle jsi pořídila na dovolené? To jsou ňuňo fotky!
    Hned ta první mě zaujala, zajímavý předěl z nějakého trámu člení tu fotku na dvě... krásný pohled z okna, pěkně seskládané kamínky - a krásný pohled na ptactvo, vyskládané podél chodníku. Měli siestu? Nebo byli na čumendě?

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, tvůj nový blog budu určitě sledovat ;-)
    Ale u té ptačí mi došlo, že už mi asi opravdu učení leze na mozek. Zničeho nic mě totiž napadlo, jak zákeřně krásné by bylo mezi ně vběhnout a všechny je rozehnat... Maminko, já přece nikdy nebyla takhle zlá!

    OdpovědětVymazat